به فروشگاه نیمگل خوش آمدید، جهت خریدی مطمئن لطفا موارد زیر را مطالعه نمائید:
کلیه قوانین این فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و به طور متقابل کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین، تغییراتی در آینده ایجاد شود، بلافاصله در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.
*ورود کاربران به وبسایت ما و ثبت سفارش، به معنای پذیرفتن کامل شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر است.
ثبت سفارش
پس از اطمینان درخصوص نوع محصول و انتخاب ابعاد و رنگ و سایر ویژگی ها میتوانید محصول رابه سبد خرید خود اضافه نمایید و ثبت سفارش محصول موردنظر را شروع کنید.
مراحل بعد از ثبت سفارش
بعد از ثبت سفارش کاربر در سایت، پردازش سفارشات شروع می شود. تامین سفارش کاربر حداکثر 24 ساعت به زمان نیاز دارد.
بعد از تامین کالا و تحویل آن به اداره پست، سفارشات مشتریان شیراز 1 الی 2 روزه و سفارشتات شهرستان ها معمولا بین 3 تا 7 روز کاری (بستگی به اداره پست دارد) به دست مشتری میرسد.
توجه:
- در صورت بروز تاخیر در تامین سفارش شما، این موضوع از طریق تماس واحد پشتیبانی به شما اطلاع رسانی شده و مطمئن باشید که ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا محصولات شما هر چه سریعتر تامین شود.
- در شرایط خاص، احتمال لغو شدن سفارش شما به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه نیمگل مجاز است در این شرایط سفارش شما را لغو کند. که این مساله از طریق تماس تلفنی به شما اطلاع داده می شود. در چنین شرایطی چنانچه کاربر هزینه سفارش را از طریق درگاه اینترنتی سایت پرداخت کرده باشد، بلافاصله پس از اطلاع تلفنی، هزینه سفارش به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت داده می شود.
روش های ارسال سفارش
- برای همه مشتریان شهرستان، سفارش از طریق پست پیشتاز ارسال می شود که هزینه آن 30000 تومان است.
- توجه: مشتریان شیراز می توانند درخواست اسنپ کنند که هزینه آن با مشتری است و پس از تحویل محصول، هزینه پرداخت می شود.
رعایت حریم شخصی
این فروشگاه متعهد می شود که به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و با تمام قوا از آن محافظت کند.
روش پرداخت
- پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن زرین پل از طریق سایت
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
۱. نظرات خود را فارسی بنویسید.
- نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و به صورت خلاصه و بدون اغراق (بزرگنمایی) و واقع بینانه باشد.
- کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر میشود.
- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید
توجه: نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است.
شرایط استرداد کالا
فروشگاه نیمگل همواره در تلاش است تا کلیه سفارشها را بدون آسیب به مشتریان خود در سراسر کشور تحویل نماید. به همین منظور سعی در بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات مینماید و سپس با تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل را به عهده شرکت حمل و نقل می داند.
شرایط بازگرداندن کالا
1- کسری یا مغایرت کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش زودیکا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– در صورتی که امکان تشخیص کسری یا مغایرت اقلام، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه فاکتور به فروشگاه بازگردانده شود و باز نشده باشد. همچنین برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن و یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن کارتن ، بستهبندی اولیه، پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص کسری یا مغایرت اقلام، تنها با باز کردن بستهبندی اولیه ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه فاکتور به زودیکا بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– در صورت بروز مغایرت باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
2- اگر کالا آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
– این قسمت فقط شامل کالاهایی است که ضمانت سلامت فیزیکی کالا دارند و سایر کالاهایی که گارانتی و ضمانت مخصوص، شرکتی و یا مورد تایید اصناف و اتحادیه بازار دارند ( مانند لوازم برقی و الکترونیکی و … ) را شامل نمیشود.
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش زودیکا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه فاکتور به فروشگاه نیمگل بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
محتوای سایت
فروشگاه نیمگل همواره سعی در ارائه کامل و جامع توضیحات محصول (شامل سایز محصول، جنس محصول و …) دارد، تا بدین جهت شما عزیزان بتوانید خرید دقیق و مطابق آنچه مدنظرتان است داشته باشید. بخشی از محصولات سایت مانند بشقاب های دیوارکوب دارای قابلیت ثبت سفارش به صورت سلیقه ای بوده، به این معنی که می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت مدل مورد نظر خود را سفارش دهید. شرایط سفارشات شخصی از طریق راه های ارتباطی به اطلاع شما خواهد رسید.
قیمت محصولات سایت
موجودی و قیمت محصولات داخل سایت 100% به روز می باشد. و هر محصولی با قیمت درج شده در سایت به دست مشتری خواهد رسید.
توجه مهم:
- سلامت فیزیکی محصولات قبل از ارسال چک می شود.
- مطابقت رنگ و شکل محصول با سفارش مشتری به طور کامل قبل ارسال بررسی می شود.
از اینکه فروشگاه نیمگل را انتخاب می کنید، متشکریم.