برند دیزل دامنه تاثیرات خود برای سبک زندگی را از پوشاک به اکسسوری مانند ساعت گسترش داده است. ساعت دیزل بخاطر طراحی بزرگ و حجیم خود معروف هستند. این حجیم بودن ساعت ها نمادی از استایل تند و غیرمتعارف دیزل میباشد.

تاریخچه برند دیزل

دیزل در سال 1978 توسط Renzo Rosso تاسیس شد. در ابتدا شهرت خود را از طریق تخصص در جین بدست آورد. در طی سال ها دیزل محصولات خود را گسترش داد و امروزه ساعت های این برند توجه زیادی را به خود جلب نموده اند.

طراحی متمایز

ساعت های دیزل بعلت طراحی حجیم و الهام گرفته از صنعت،  به سادگی قابل شناسایی هستند. این برند معمولا از قاب سایز بزرگ و طراحی صفحه و قطعات غیر معمول مخصوص خود استفاده میکند و ساعت دیزل را از دیگر سبک های ساعت متمایز نموده است.

مواد اولیه

استیل ضد زنگ

 برند ساعت دیزل در قاب ساعت های خود از استیل ضد زنگ استفاده مینماید. اینکار موجب دوام بالا و برق زیبا و مدرن صفحه ساعت میشود.

بند چرم

چرم عموما بعنوان بند ساعت در ساعت های دیزل مورد استفاده قرار میگیرد. این مدل اغلب طوری طراحی شده است که آن حس شهری را انتقال دهد.

سیلیکون و پلاستیک

برای ایجاد یک ظاهر اسپورت و معمولی برند دیزل از بند های سیلیکونی و یا پلاستیکی نیز استفاده میکند.

با اینکه برند ساعت دیزل مجموعه ساعت های زیادی را ارائه داده است، اما در اینجا بعضی مدل های محبوب تر و شناخته شده اش را باهم بررسی میکنیم.

دیزل Mega chief  

یکی از ساعت هایی که بخاطر قاب بیش از حد بزرگ و طراحی حجیم خود معروف است. برای کسانی که دوست دارند یک ساعت چشم گیر داشته باشند این مدل خوبی است.

دیزل Little Daddy

این مدل اغلب ویژگی چند زمانه بودن را دارد. صفحه ساعت یک طراحی لایه لایه و منحصربفرد دارد.

دیزل Mr.Daddy  

ساعت های این مدل نمونه ای از تمایل این برند به زیبایی شناسی و غیر متعارف بودن را به خوبی نشان میدهد.