برند ساعت پتک فیلیپ یک برند لاکچری سوئیسی است و بعنوان یک نمونه ساعت دقیق، عالی و انحصاری در دنیای ساعت سازی شناخته میشود. بابیش از 180 سال تجربه ، برند ساعت پتک فیلیپ قطعات ساعتی تولید نموده است که به دلیل ساختار و نواوری و طراحی همیشه جذاب مورد احترام هستند. در اینجا چندتا از ویژگی های بخصوص این برند را معرفی میکنیم.

میراث و تاریخچه :

این برند در سال  1839 توسط Antoni Patek  و Adrien Philippe تاسیس شد. برند ساعت پتک فیلیپ تاریخ خود را بوسیله تعهدش به نواوری و ساختار نشانه گذاری کرده است. این برند از ابتدا همواره  تحت مالکیت خانواده بوده و بر تداوم، سنت و انتقال تخصص از نسلی به نسل بعد تاکید داشته است.

مدل های معروف برند ساعت پتک فیلیپ

پتک فیلیپ Nautilus

در سال 1976 معرفی شد. Nautilus به دلیل طراحی متمایز به شکل روزنه و دستبند یکپارچه خود شناخته شده است. امروزه این مدل یک مدل لاکچری اسپورت است.

پتک فیلیپ Calatrava

در سال1932 راه اندازی شد. کلکسیون Calatrava نمونه ای از سادگی و ظرافت است. این مدل نمادی از یک ساعت مچی گرد و کلاسیک است که دارای طراحی تمیز و مینیمالیستی است.

پتک فیلیپ Aquanaut

این مدل در سال 1997 معرفی شد. مدل Aquanaut یک مجموعه معاصر و اسپرت است که دارای یک قاب هشت ضلعی گرد و یک بند لاستیکی استوایی است.

ویژگی های برند ساعت پتک فیلیپ

این برند ساعت به خاطر پیچیدگی‌هایش از جمله تقویم‌های دائمی، کرنوگراف‌ها و تکرارکننده‌های دقیقه‌ای مشهور است. این ساعت‌های پیچیده توانایی فنی برند را به نمایش می‌گذارند

ساختار و نوآوری

تولید داخلی

این برند به دلیل تولید داخلی و یکپارچه تقریباً همه اجزاء، از جمله عقربه ها، قاب و صفحه، شناخته شده است. این امر کنترل کیفیت دقیق را تضمین می کند.

نماد پتک فیلیپ

نشان و نماد پتک فیلیپ که در سال 2009 معرفی شد، نشان دهنده تعهد این برند به مهارت و عملکرد استثنایی است.این نشان فراتر از استانداردهای سنتی ساعت سوئیسی است.

مواد اولیه

فلز های قیمتی

این برند از مواد باکیفیتی مانند طلا، پلاتین و فولاد ضد زنگ در ساعت های خود استفاده می کند. برخی از مدل ها دارای حکاکی و تزئینات سنگ های قیمتی هستند.