فروشگاه نیمگل یک سایت خیلی خوب برای خرید روز ولنتاین است. اگر شما هم نمی دانید برای ولنتاین چی بخرید؟ با ما همراه باشید تا چند تا از پرطرفدارترین ، به صرفه ترین و محبوب ترین هدیه ها یی که میتونید برای ولنتاین بخرید را بهتون پیشنهاد بدیم.

گردنبند

گردنبند جز پراستفاده ترین اکسسوری هست که خانم ها استفاده می کنند. مجموعه پر تنوع گردنبند های نیمگل رو مشاهده کنید و قیمت های باورنکردنی محصولات رو خودتون ببینید. یادتون باشه که خریدتون بالای 500000 تومان ارسالش رایگانه!

گوشواره

در مجموعه نیمگل تعدادی از بینظیرترین گشواره ها رو میتونید مشاهده کنید. قیمتاشون باور نکردنیه. یادتون باشه تمام اکسسوری ها و بدلیجاتمون رنگ ثابت هستن و ضد حساسیت. همه از برند های معروف xuping و YSX هستند

دستبند

یکی دیگه از اکسسوری های پرکاربرد بین خانم ها دستبندها هستند. ما اینجا چند تا از محبوب ترین ها رو برای شما گلچین کردیم. توجه داشته باشید که سایز بعضی مدل دستبندها ثابت است و تغییر نمیکند. حتما این نکته رو موقع خرید برای شریکتون درنظر بگیرید.

پک های هدیه

یکی از به صرفه ترین خرید ها پک هدیه است. با یک باکس زیبا و هدایای پر کاربرد خانمت رو خوشحال کن. ارسالش هم رایگانه! محصولات موجود در پک ها جنسشون عالیه و شامل چیزهای مختلفی هستند که همشون پر استفاده و بدرد بخور هستند.

اگر نمیدونی برای پسرها وآقایون چی بخری صفحه ساعت های فروشگاه نیمگل رو یه نگاه بنداز. اینجا همه ساعت ها موتور ژاپنی ( یعنی همون اصلی که تو بازار میفروشن) هستند و کیفیتشون عالیه.البته که قیمتا از بازار خیلی پایین تره چون ما باسود کم ساعت میفروشیم تا شما هم بتونید خرید یک جنس خوب رو تجربه کنید.ساعت ها رو در یک باکس چوبی خوشکل ارسال میکنیم.

اگر سوالی داشتی با پشتیبانی تماس بگیر و یا پیغام بذار تا باهات تماس بگیریم.