یکی از اصلی ترین بخش های یک تیپ امروزی و شیک،  بدلیجات و اکسسوری است. و البته انتخاب درست هر یک از این دو در کنار لباس و پوشش باعث جذاب شدن شما میشود. یخواهیم بدانیم که بهترین برند بدلیجات کدام است تا از پرداخت هزینه اضافی بابت بدلیجات و اکسسوری بی کیفیت جلوگیری کنیم.

مواد اصلی سازنده بدلیجات

بدلیجات از مواد مختلفی چون استیل، مس، تیتانیوم، نقره، رادیوم و … تشکیل میشوند. بنابراین هر برندی میتواند کیفیت متفاوتی داشته باشد. بدلیجات و زیورآلات معمولا دارای روکش هستند تا آنها را در برابر رطوبت، تغییر رنگ، هوا و زنگ زدگی محافظت نماید. معمولا برای روکش بدلیجات از ترکیب آب طلا و نقره استفاده می‌شود. یکی از پرطرفدارترین مواد اصلی در ساخت بدلیجات فلز استیل است. این فلز علاوه بر دوام بالایی که دارد، ضد حساسیت است و درخشندگی زیادی دارد.

نحوه نگهداری بدلیجات استیل

اگر شما هم از بدلیجات استیل استفاده می کنید خوب است بدانید که برای بر طرف نمودن جرم گرفتی زیورآلات تنها باید از محلول خانگی آب و مایع ظرفشویی استفاده کنید. تا دوباره درخشش و برق زیورآلات خود را بدست آورید.

معروف ترین برند های بدلیجات

از برندهای معروف موجود در بازار میتوان برند های xuping, ysx , ZJ , Cartier , ، رولکس ، ورساچه، پاندورا، سواروسکی را نام برد. در اینجا به معرفی مختصری از هریک خواهیم پرداخت.

برند کارتیه Cartier : یکی از لاکچری ترین برند های بدلیجات کارتیه است. شزکت فرانسوی کارتیه برای سلیقه های خاص با قیمت های متنوع محصولات زیادی ارائه داده است. طرح های کارتیه مانند محصولات رولکس بدلیل محبوبیت زیادی که میان مردمدارند، بسیار مورد استفاده دیگر شرکت های زیورآلات سازی قرار گرفته اتد. و محصولات مشابه کارتیه را میتوان در برندهای دیگر نیز پیدا کرد.

برند xuping : این دو شرکت آسیایی محصولات خود را از جنس استیل بادوام و مقاوم در برابر رطوبت، رنگ ثابت و ضد حساسیت تهیه میکنند. اغلب محصولات دارای روکش آب طلا هستند و درخشندگی زیادی دارند. قیمت بسیار مناسب محصولات این برند ها باعث شده است که میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کنند.

پاندورا : بدلیجات و محصولات پاندورا از جنس نقره هستند و کیفیت خیلی زیادی دارند.

Ysx , ZJ : برندهای محصول کشور چین هستند که از جنس مس یا نقره با روکش طلا و رادیوم تهیه می شوند. در کنار برند ژوپینگ این دو نیز محبوبیت زیادی دارند.

سنگ و نگین سواروسکی: این محصولات از جنس شیشه هستند که ظرافت و زیبایی خیره کننده ای دارند. ماده به کار رفته در ساخت سنگ هاای سواروسکی کریستالی شبیه به الماس است که قیمت نسبتا بیشتری به دیگر بدلیجات دارد.