یکی از اصلی ترین نکات هنگام ست کردن لباس انتخاب رنگهای درست در کنار هم است. در  یکی دیگر از مطالب سایت در خصوص پوشیدن لباس‌های مناسب با هم و ست کردن آنها صحبت کردیم. و گفتیم که چه لباس هایی به ظاهر شما کمک می کند تا همیشه زیبا و به روز باشید و بدرخشید. اما همان لباس ها را اگر با رنگهای اشتباه ست کنید تمام تلاشتان را از بین می برد.  ترکیب رنگ درست در لباس پوشیدن به زیبایی شما می‌افزاید البته که  کمی معذب کننده است که هر رنگی را در لباس‌های خود به کار ببرید. مخصوصا اگر از آن دسته افرادی باشید که وقتی سر تا نوک پا مشکی می پوشید خیلی احساس بهتری دارید. در اینجا چند ترکیب رنگ که همیشه باهم پوشیدنشان زیباست را به شما معرفی می کنیم.

سبز و زرد

هیچ چیز مانند بوی چمن تازه چیده شده در هوای دلنشین تابستانی لذت بخش نیست و این دو رنگ در کنار هم به خوبی این موضوع  را می‌رسانند. اگر به رنگ های گرم و تیره علاقه‌مند هستید نیز، می تواند سبز تیره را با خردلی ست کنید.

آبی آسمانی و صورتی روشن

  مناسب ترین رنگ های فصل بهار این دو رنگ هستند. برای تکمیل این ترکیب رنگ می توان سفید را هم به این دو اضافه کرد.

ست کردن رنگ1

قرمز و آبی

در همه زمانها قرمز و آبی یک ترکیب رنگ پرطرفدار بوده است. در این ترکیب رنگ نیز سفید گاهی به کار می‌آید و  زیبایی را دو چندان می‌کند.

ست کردن رنگ ها2

آبی کاربنی و فیروزه ای

می توان گفت که جسورانه ترین و جذاب ترین رنگ هایی که می توانید با هم ست کنید همین ها است.  آبی فیروزه‌ای جذابیت خیره کننده ای دارد و در کنار آبی کاربنی و یا سورمه ای یک ترکیب رنگ بی نظیر بدست می آورد.

ست کردن رنگ ها3

آبی و نارنجی

همان طور که میبینید ترکیب رنگهای همراه با آبی تمامی ندارد. انواع آبی ها در ظاهر و لباس به جذابیت شما کمک زیادی می‌کنند. یکی از علت‌های آن از وجه روانشناسی این است که  رنگ آبی اعتماد طرف مقابل را نسبت به شما بیشتر می‌کند.

کرمی و زرشکی

تصاویر گویای جذابیت این دو رنگ هستند و دیگر نیازی نیست من چیزی اضافه کنم.

نارنجی و مشکی

توجه داشته باشید که رنگ های گرم مثل نارنجی همیشه تصویر خوبی از شما در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. چرا که نشان دهنده صمیمیت، گرم و پر انرژی بودن شما است.

ست کردن رنگ ها4

صورتی و خاکستری

دو رنگی که طبع سردی دارند و نمی‌توان در همه جا زیبایی آن را به خوبی نمایش داد. با این وجود طرفداران زیادی دارد و اگر بتوانید لباس‌های مناسب ست کردن را در این دو رنگ داشته باشید، در همه فصل ها قابل استفاده و جذاب است.

ست کردن رنگ ها5

بنفش و سفید

درست است که رنگ سفید در کنار همه رنگ ها قشنگ است. اما وقتی با بنفش درکنار هم باشند ترکیب رنگ فوق العاده ای به شما خواهد داد. همچنین رنگ بنفش به بهتر دیده شدن رنگ پوست نیز کمک زیادی می کند.

ست کردن رنگ ها6

در مطلب بعدی میخواهیم بدانیم این ترکیب رنگ ها و لباس ها با چه جور جواهرات و بدلیجاتی کامل میشوند. و هر بدلیجاتی مخصوص چه نوع لباس و یقه است.

امیدوارم که این مطلب آنچه را در خصوص ترکیب رنگ در لباس لازم است بدانید به شما رسانده باشد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.