معمولا بهترین برند ساعت بر اساس سلیقه های شخصی دسته بندی می‌شوند. البته ساعت یکی از بهترین و ماندگارترین هدیه‌ای است که می توانید به هر مناسبتی همچون تولد، ازدواج، سالگرد، فارغ التحصیلی و … آن را به شخص دیگری هدیه دهید.

اگر یک ساعت کلاسیک را انتخاب کنید ساعتی مانند رولکس و یا پتک فیلیپ، هیچ وقت از زیبایی و ارزش آن کم نمی شود. در تمام ادوار برخی برندهای ساعت نه تنها ارزش خود را از دست نمی دهند بلکه همیشه قیمتی و شیک هستند.

در اینجا برخی از بهترین برند های ساعت را بر اساس نظر تخصصی سازندگان و تعمیر کنندگان ساعت به شما معرفی میکنیم. ساعت هایی که برای هر استایلی مناسب هستند و همیشه می‌توانید آن ها را تهیه نمایید.

برند Omega

برند امگا در سال 1848 در کشور سوئیس تاسیس شد. میانگین قیمت این برند ساعت از 80000- 2000 دلار میباشد. برند سوئیسی امگا به طور رسمی در مسابقات المپیک 1932 مورد استفاده قرار گرفت. ارتش مسلح بریتانیا نیز به این برند ساعت مجهز بود. ساعت speed master این برند در ماموریت آپولو 11 توسط فضانوردان استفاده شد. این برند چندین جیمزباند را نیز مورد عنایت قرار داده است. ساعت های امگا کاربردی و فوق العاده بادوام هستند.

پرفروش ترین ساعت نیمگل را اینجا مشاهده کنید.

برند Rolex

یکی دیگر از برند های سوئیسی که در سال 1905 تاسیس شد. ساعت های رولکس از جهت زیبایی و اعتبار شهرت بسیاری دارند. اگر به خوبی از این ساعت نگهداری کنید همیشه سالم خواهد ماند. رنج قیمت این برند از 160000 تا 3000 دلار میباشد و بسیار ارزشمند است.

برند Tag Heuer

این برند از لحاظ قیمتی مناسب ترین برند سوئیسی میباشد. میانگین قیمت این ساعت از 14000 تا 1000 دلار است. در سال 1860 فردی به نام Edouard Heuer ساعت سازی خود را در سن 20 سالگی در یکی از شهرهای سوئیس به راه انداخت. او کار خود را فروش ساعت جیبی های نقره ای آغاز کرد. ساختار خاص به کار رفته در قالب این ساعت ها هنوز مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین باعث شده است که این ساعت در مقابل گردو غبار و آب مقاوم باشد.

برای مشاهده و خرید ساعت های موجود در اینجا کلیک کنید.