ساعت های بسیاری در بازار هستند که با وجود قیمت بالایی که دارند کیفیت خوبی ندارند و بادوام نیستند. تعداد این نوع ساعت خیلی بیشتر از آنچیزی است که فکر میکنید. برای اینکه نسبت به هزینه کم ساعت با کیفیتی داشته باشید، میخواهیم بهترین برند ساعت با قیمت پایین را به شما معرفی کنیم.

چند نمونه از بهترین برند های ساعت با قیمت پایین عبارتند از: casio , timex, Swatch , G shock

بهتر است همین حالا مشخص کنیم که منظور از قیمت مناسب یعنی چقدر؟ چراکه برای تعدادی از مردم به فرض مثال مبلغ 10000 دلار بابت ساعت هزینه کردن چندان زیاد نیست در صورتی که برای بسیاری افراد این رقم برای تنها یک ساعت غیر منطقی است. ساعت هایی که اینجا به شما میخواهیم معرفی کنیم از بابت کیفیت و برند درجه بالایی دارند. با این حال قیمت آن ها زیر 100 دلار است.

ساعت های دیجیتالی Casio

با اینکه برند کاسیو ساعت های آنالوگ را نیز ارائه میدهد، اما ساعت های دیجیتالی این برند حرف دیگری میزنند.

بهترین ساعت کاسیو

مشاهده و خرید پرطرفدارترین ساعت دیجیتالی کاسیو

برند Timex

طراحی فوق العاده و قیمت عالی دو ویژگی مهم این برند هستند.

بهترین ساعت با قیمت پایین

برند Swatch

این ساعت ها برای مقابله با ساعت های دیجیتال ساخته شدند. اگرچه قابل مقایسه نیستند اما طراحی خاص و جالب و وزن سبک این ساعت در تکنیک های بازاریابی به کار گرفته شد و موفقیت زیادی به همراه داشت.

ساعت اسواچ

برند G-shock

میتوان گفت هیچ ساعتی مانند جیشاک با این قابلیت و همچین قیمتی وجود ندارد. این برند توسط برند کاسیو در سال 1980 وجود آمد. نام G-shock درواقع مخفف gravitational shock به معنی ضربه گرانشی است. این ساعت ها طوری طراحی شدند که در برابر هر آسیبی که انسان ها از آن جان سالم به در میبرند، مقاوم باشند.

ساعت جیشاک

خرید و مشاهده پرطرفدارترین مدل های ساعت جیشاک