پیدا کردن استایل میتواند کار خیلی هیجان انگیزی باشد. شاید شما هم وقتی به مد فکر میکنید پیش خود خیال کنید که استایل خوبی دارید و یا برعکس مدام درگیر این باشید که چطوری استایل خودمون رو پیدا کنیم؟ این کار در واقع سفری در مسیر خود شناسی و خلاقیت است. استایل شما بازتابی از شخصیت شماست و همینطور طرز فکرتان. درحالی که ترند های مد و زیبایی روز به روز تغییر میکنند، اما گذر زمان بر استایل شخصی شما تاثیری ندارد. در اینجا به شما کمک میکنیم چطور استایل خودتان را پیدا کنید.

فهمیدن و درک سلیقه تان

برای اینکه بتوانیم بفهمیم چطوری استایل خودمون رو پیدا کنیم لازم است که اول سلیقه خود را بشناسیم. رنگ ها ، طرح ها و جنس پارچه های مورد علاقه تان را در نظر بیاورید. به شکل و شمایل لباس هایی که به شما احساس اعتماد به نفس و راحتی میدهند بیاندیشید. سبک زندگی، علایق و تصویری که مخواهید از شما ایجاد شود را منعکس کنید. این خودآگاهی اساس پیدا کردن استایلی است که متعلق به شخص شماست.

الهام و اکتشاف

در میان منابع بگردید و الهاماتی که کمک میکنند استایلتان را از نو بسازید پیدا کنید. به مجله های مد، شبکه های اجتماعی و حتی طبیعت و هنر نیز نگاه کنید. یک تخته بسازید و بر روی آن تصاویری که با شخصیت شما همخوانی دارند را جمع آوری کنید. به استایلشخصیت های محبوبتان توجه کنید. استایل های مختلف را امتحان کنید و از اینکه از دایره امن خود خارج شوید نگران نباشید. مد یعنی خودشناسی و الهام گرفتن تا زمانی که استایل منحصربه فرد خود را پیدا کنید.

ایجاد یک کمد لباسی ضروری

داشتن یک کمد لباس های ضروری یک امر خیلی مهم است. باید لباس هایی را تهیه کنید که همیشه قشنگ هستند و طبق مد نیستند. و میتوان آن ها را راحت ست کرد. بعنوان مثال یک شلوار لی نه گشاد و نه تنگ، یا یک تیشرت سفید و یک کت همه منظوره. با اینها استایلی را بسازید که به شخصیتتان بیشتر شبیه است. کیفیت بهتر از کمیت است. لباس هایی که ارجحیت دهید که این ویژگی ها را داشته باشند. برای درک بهتر مد و ترکیب رنگ درست در لباس مطلب دیگری که در خصوص ست کردن انواع مختلف لباس است را ببینید.

پذیرفتن شخصیت

شخصیت و خصوصیات خود را بپذیرید. اینها چیزهایی هستند که استایلتان را خاص میکند. از اینکه لباس هایی بپوشید که با خلقیات شما هماهنگی دارند نترسید. میخواهد یک اکسسوری بزرگ باشد، جنس های کلاسیک باشد و یا دست ساز باشد. همانطور که گفتم استایل شما یعنی شخصیت شما. آن جنبه هایی از خودتان که موجب اعتماد به نفستان میشود را بزرگ بشمارید.

با اطمینان و اعتماد بنفس باشید

استایل یک مقوله ثابت و بدون تغییر نیست، بلکه همراه با شما تغییر میکند. نترسید و ترندهای جدید را تست کنید. کمد لباسیتان را به روز کنید. و همیشه انتخاب هایتان حول اعتماد بنفستان بچرخد.